BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 20, 2009

Assalamualaikum Malaysia!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Ahlan wasahlan, salam kunjungan ke blog saya.

Alhamdulillah, saya baru sahaja create blog ini. Moga-moga penulisan saya yang bakal dititipkan di blog ini nanti bakal mendapat kunjungan ziarah dari sahabat-sahabat sekalian. Dan segala kritikan serta buah fikiran yang perlu dilontarkan kepada saya yang masih baru dalam dunia blog ini, amatlah dialu-alukan. Blog saya untuk tatapan mata & hati untuk semua, bagi yang muslim dan bagi yang non-muslim. Bagi lelaki dan juga perempuan. Bagi yang telah sedia baik dan berilmu, dan bagi seseorang yang sedang mencari ilmu dan masih ingin memperbaiki diri. Bagi yang merasa dirinya baik dan bagi yang selalu merendah diri mengatakan dia bukan orang baik. Apa-apa pun, kita siapa mahu menghukum diri sendiri? Siapa kita dan apa yang kita akan jadi selepas ini siapa yang tahu? Jadi teruskan membaca blog saya, moga-moga anda akan dapat sesuatu dari blog saya, Jika tak dapat pun tak mengapa, asalkan anda membaca. Sekurang-kurangnya tak buang masa... (^_^)

0 comments: