BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 19, 2009

Tahniah ustaz Dzulkhairi dan Kak Raihana

Alhamdulillah, dapat juga saya update blog akhirnya. Rasa kekok pula mahu menulis, almaklum, dihimpit krisis kekontangan idea dan jiwa yang mencengkam saban hari, membuat saya gagal menjadi blogger yang baik.

Posting kali ini pun adalah demi meraikan abang dan kakak yang saya hormati dan segani, - Ustaz Dzulkhairi (Ex-Presiden GAMIS) dan Kak Raihana.

Ringan sahaja saya menelefon mereka berdua semalam, mengucapkan tahni'ah atas perkahwinan yang bakal tercipta.

Teringat pula kenangan waktu melakukan gerak kerja Gamis dengan Ust Dzul dulu. Tup tup dah nak kahwin. Hehe. Alhamdulillah, moga semua urusan berjalan lancar. Kak Raihana pula, walaupun saya hanya sempat berbual 2-3 kali melalui talian telefon dengannya, saya amat menghormati dirinya.

Semoga bahagia, Allah merahmati kalian.

Moga dengan sesuatu perkahwinan itu, tertutupnya segala pintu fitnah, lahirnya ramai pejuang agama Allah, terhindarnya seseorang dari azab neraka yang menghinakan, perkahwinan yang mengikuti sunnah dan membawa seseorang kepada ALLAH... ameen...

2 comments:

Anonymous said...

Salam 'alaik..

Ada link kak raihana?
mahu juga mengenali bakal zaujah ustz dzul..
=)

ealin haslin said...

Wa'alaikumussalam...

Erm, kak raihana takda blog. =)